Tuesday 13 December 2011

Kerja

bekerja di bawah organisasi celaru memang mencabar. nak pulak kalau lu just kuli or kerani. despatch ok sikit gua rasa sebab at least boleh blah pekena tea ais. macam gua susah banyak sebab gua semua sekali. kerani pun gua, despatch pun gua, manager pun gua. tapi bos bukan! gedemit'. kerja gua agak simple sebab tu gaji gua pun terlalu simple. umpama lagu simple plan. nyesal dulu malas belajar, kalau tak mesti gua sekarang ada kat Helsinki tengah relax tengok permandangan.

apapun gua still bersyukur dengan apa yang gua ada sekarang. walaupun keja gua agak suck, tapi seronok juga  kadang-kadang. kecelaruan management membantu gua mencabar diri sendiri untuk mengatasi rasa simple life gua ni bersadurkan lagu simple plan untuk memperbaiki dan menambah tahap pengalaman bekerja. kerja mana yang tak ada masalah kan, so, live with it, get a life, lepak mapley, sudey.

No comments:

Post a Comment